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All over of World

경청

 

몰타에는 노년층이 많기에 주로 문제가

성격적 고집쟁이로 보이는 사람들이 많다.

특히 나의 주변에는 70대 이상 노년층들은

정말로 잘못을 인정하지도 않고 멋대로 

행동하고 일단 듣지를 않는다. 

자신 말만 하는 사람들 

 

우리 모두의 삶에는 우리가 말하는 것을 진정으로 듣는 데

어려움을 겪는 사람들이 있다. 
그들과 소통하는 것은 정말 힘든 일이다.

왜냐하면 우리가 그들과 소통할 수 없는 것처럼 보이기 때문이다.

혹은 우리가 그렇게 한다고 해도

그들은 우리의 관점을 존중하지 않을 것이다. 
당신은 그런 사람들과의 상호작용을 되돌아보고

그것이 단지 일회성 상황인지 아니면

반복되는 패턴인지 궁금할 것이다. 
무언가를 공유하려고 했는데 문장 중간에 끊어진 적이 있나?

아니면 그들이 이미 자신의 의견이나 해결책을 제시하기 전에

거의 아무 말도 듣지 못할 수도 있다. 
이것은 듣지 않는 사람의 전형적인 신호다.

방해함으로써 상대방에 대한 배려가 부족하다는 것을 보여준다.
성급하게 방해하는 사람들은 종종 당신이 말하려는

내용에 대해 선입견을 가지고 있거나

단순히 자신의 생각과 아이디어가 더 중요하다고 믿다.

 

듣지 않는 사람들은 표현되는 감정을 진정으로 듣지 못하기 때문에 

감정적인 차원에서 다른 사람들과 연결하는 것이 어려울 수 있다.

말이 많은 원인 이해하기:

외로움으로 인해 말을 너무 많이 하는 사람에게 정서적 지원을 제공하라.
의사소통 능력이 부족한 사람이 자신의 말을 

가장 관련성이 높은 것으로 좁힐 수 있도록 구조를 만들라.
개인은 긴장할 수 있으므로 안전감과 편안함을 조성하라.

 

장황한 대화 상대의 지나치게 긴 독백을 우아하게 

통제할 수 있는 방법을 찾는 것은 자신의 지루함과 

좌절감을 완화하는 데 도움이 될 뿐만 아니라 

애초에 그러한 행동으로 이어질 수 있는

감정적 요인을 완화하는 데도 도움이 될 수 있다.

 

 

We all have people in our lives who seem to

 have a hard time truly hearing what we’re saying. 
Communicating with them is a real struggle because i

t would seem like we just can’t get through to them.

Or even if we do, they’re not likely to respect our perspective. 
You might look back on your interactions with such people and wonder

if it’s just a one-off situation or a recurring pattern. 
Have you ever tried to share something only to be cut off mid-sentence?

Or perhaps you barely get a word in before they’re already

offering their opinion or solution. 
This is a classic sign of someone who won’t listen –

by interrupting, they’re showing a lack of consideration for the other person.
People who are quick to interrupt often

have a preconceived notion of what you’re going to say,

or they simply believe their own thoughts and ideas are more important. 

 

Those who don’t listen may find it challenging to connect with others

 on an emotional level because they 

fail to truly hear the sentiments being expressed.

 

 

Understanding the cause of the talkativeness:

Provide emotional support for someone 

whose excessive talking may come from loneliness.
Create a structure to help someone with poor communication skills narrow

 their speech to what’s most relevant.
The individual may be nervous, so create a sense of safety and comfort.

finding a way to control with grace the overly long monologues of the long talkers

 can help you not only alleviate your own boredom and frustration but also help 

alleviate the emotional factors that can lead to that behavior in the first place.

 

 

私たちの生活の中に、私たちの言うことを真に聞くのが難しい人がいます。 
彼らとコミュニケーションをとるのは本当に難しいです。

意思疎通ができないようなので。あるいは、たとえそうしたとしても、

彼らは私たちの視点を尊重してくれません。 
それらの人々とのやり取りを振り返ってみて、

それが単なる 1 回限りの状況なのか、

それとも繰り返し発生するパターンなのか疑問に思うかもしれません。 
何かを共有しようとして、文の途中で打ち切られたことはありますか?あるいは、

彼らがすでに意見や解決策を提示する前に、ほとんど何も聞かれないかもしれません。 
これは人の話を聞かない人の典型的な兆候です。

話を遮ることで、相手に対する配慮が欠けていることを示します。
すぐに話を遮る人は、あなたが言おうとしていることについて先入観を持っているか、

単に自分の考えやアイデアの方が重要であると信じていることがよくあります。

 

人の話を聞かない人は、表現されている感情を真に聞くことができないため、

感情的なレベルで他人とつながることが難しいと感じることがあります。

 

おしゃべりの原因を理解する:
寂しさのせいで話しすぎてしまう人に精神的なサポートを提供します。
コミュニケーションスキルが限られている人が言葉を最も

関連性の高い言葉に絞り込めるよう、仕組みを作りましょう。
人は緊張している可能性があるので、安心感と快適さを感じさせてください。

 

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