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All over of World

아일랜드 의생활 들여다 보기

아일랜드에도 에르메스. 샤넬, 루이뷔통 등 유명 상표 전부 있다.

하지만 이곳의 상품은 전혀 다른 패션이다.

매우 심플하고 간단한 디자인만 인기를 끈다.
특히 옷은 더욱 심플하다. 스노 점버가 가장 인기 있다.

신발도 견고하고 튼튼한 부츠가 인기 있다. 대부분이 운동화를 신는다. 

이곳의 상품들은 오히려 유명상표지만 

매우 단순하고 심플한 디자인이 인기가 있다.
이곳의 학생들도 모두 유명상표 가방에

신발을 신고 다니지만 특별하게 튀는 의상이 아니라는 점이다. 

가끔 외국에서 바로  온 느낌을 주는 의상을 

입은 사람들이 간혹 보인다. 스커트와 치렁거리는 액세서리를 하고 있다. 

이곳에서는 반지. 시계도 요란하지 않고 대부분 아이폰 시계를 사용한다.

오히려 자동차나 집에 투자를 많이 하는 편이다. 

그러므로 빈부의 차이를 더 여실하게 나타난다. 
동유럽 홈리스에게  집도 주고 주급도 주고 생필품도

나누어주니 세상 살 만한 곳이라고 생각할 것이다. 

 하지만 아일랜드의 조삼모사를 생각하는 요즘이다.

노동력의 저하, 절대 빈곤층은 남미와 동유럽인이다.  

이러한 사회적 구조를 면밀하게 살펴보면 결국 값싼 

노동력이지만 유럽이므로  몰려온다는 점에 있다.

옷이나 신발은 홈리스도 잘 입고 다닌다. 

그러므로 누가 홈리스인지 누가 부자인지 구분이 안 되는데 

홈리스는 일회용 컵을 들고 돈 달라고 한다.
멀쩡하게 생긴 사람들이 구걸을 하니 말이다. 

아일랜드에서 살면 의상에 신경 쓸 필요도 없고
대충 살아도 된다. 이게 얼마나 편리한 생활인지 알게 되었다. 

 

There are all famous brands in Ireland, including Hermes, 

Chanel and Louis Vuitton, 

but the goods in this place are quite different

 fashions, with only very simple 

and simple designs being popular.

Clothes are particularly simpler: 

snow jumbers are most popular, 

and shoes are popular with robust 

and sturdy boots, most of which wear sneakers.

The goods here are rather popular 

with very simple and simple designs with famous brands.
All of the students here are wearing shoes in

famous trademark bags, but they are not specially  costumes.

 

 

Sometimes people in costumes who come

 from foreign countries are seen. Skirts and accessories.
Here the ring and watch are do  use most iPhone watches.

Rather, the difference between rich and poor is more

 realistic because they invest a lot in cars and house.

I would think it was a place to live in the world because 

I gave homeless people in Eastern Europe, gave them a weekly salary,

 and divided them into necessities, but I thought 

about the like a monkey trick of Ireland.

The decline in the workforce, the absolute poor, are South America

 and Eastern Europe. When we look closely at these social structures

we finally see that the cheap workforce is in Europe, so they come together.

Difficult to distinguish who is homeless or who is rich, 

but the homeless receive money with a disposable cup.
Living in Ireland did not have to care about

costumes and knew how convenient this was.

 

 

 

アイルランドにはエルメス、シャネル、ルイヴィトンなど、

すべての有名なブランドがありますが、この場所の商品はまったく

異なるファッションです。非常にシンプルで

シンプルなデザインのみが人気があります。

特に服はよりシンプルです。スノージャンバーは最も人気があり、

靴は堅牢で頑丈なブーツで人気があります。

そのほとんどはスニーカーを着用しています。

ここの商品は、むしろ有名ブランドが

非常にシンプルでシンプルなデザインが人気がある。
ここの学生たちも皆有名商標バッグに靴を履いて通うが、

特別に弾ける衣装ではないという点である。

時には、外国から来た衣装の人々が時々見えます。

スカートとアクセサリー。
ここではリングと時計も騒がず、

ほとんどのiPhoneの時計を使用する。

むしろ、車や家にたくさん投資しているので、

貧富の違いがより現実的です。
東ヨーロッパのホームレスに家を与え、週給も与え、

生活必需品も分けてあげるので、世の中に住むべき場所だと考えるだろうが、

アイルランドの朝三暮四を考える頃だ。

労働力の低下、絶対貧困層は、南米と東ヨーロッパ人である。

これらの社会的構造を綿密に見ると、最終的には安価な労働力が、

ヨーロッパなので、集まってくるという点にある。

服や靴はホームレスもよく着通うので、誰がホームレスなのか、

誰が金持ちなのか区別ができないのに

ホームレスは使い捨てカップを持ってお金もらう。
アイルランドに住むことは、

衣装を気にする必要はありませんこれが

どれほど便利であるかを知っていました。