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All over of World

아일랜드 전기 회사, 아일랜드 텍스 디파트

아일랜드의 모든 시스템은 인내의 한계를 넘어 도인이 되지 않으면 

안 될 정도로 느린 데다 전부 한 번에 끝나지 않는다. 

은행. 출입국 관리국, 텍스 디파트. 아일랜드 전기 회사 등 
지금까지 한 번도 완벽하거나 신속하지 않아 스트레스를 받게 하는 나라다.

이번 PPSN 신청을 하는데 주급 절반만 주고 PPSN이 나와야 

나머지를 주는 정책이라고 하는데 이러한 정책은 코로나로 인하여 

인터넷으로만 신청을 받고 있는데 2달이 넘게 걸린다,

거기에 번호가 집으로 도착하면 다시 인터넷을 열고 

신청하였더니 임시 번호를 다시 보낸다고 한다. 
일주일 후 임시번호를 받고 다시 인터넷 신청.

매우 복잡하고 어려운 시스템에 간단하지도 않다.

겨우 신청 완료되면 또 기다리라는 것이다.

이런 시스템은 바보가 만들었는지 

복잡하기만 하고 도무지 이해가 어렵다. 
전기회사는 지금껏 다른 아파트 9호 미터기로 전기료를 납부한 것이

결과로 드러났는데 이것도 관리회사와 전기회사 양쪽 다 2년 동안

미터기가 바뀌었음에도 방만하게 관계없는

아파트 미터기로 전기요금을 발부했다는 점이다.

물론 이 부분도 수십 차례 전화, 메일 관리회사까지 동원하여

 내가 사는 아파트 전기미터로 바꾸는데 2주간 이런 과정이 지나 

겨우 10일 후 달라질 것이라고 한다. 

그러면 6개월 이상 지급한 전기료 문제는 어떻게 되는가. 

이것이 현재 아일랜드 행정이다. 느린 것만 있는 것이 아니라

정확한 행정도 아니다. 이러한 엉터리 행정은 단순한 코로나

때문만은 아닌 것 같다. 어디서부터 잘못되었는지 엉망이다.

 

 

All systems in Ireland are slow enough to be a mortal 

beyond the limits of patience, and not all end at once.
Banks. Immigration, Tex Dippert, Irish Electric Company.

It is a country that is stressed because it is not perfect or quick.
These policies, which are policies that give only half of the weekly

PPSN application and give the rest of the PPSN, are applied

only on the Internet by Corona, but it takes more than two months.

When the number arrives at the house there, it opens the Internet again 

and when it applies, it resends the temporary number.

A week later, when the temporary number arrives at home, 

it will apply for the Internet; it is not easy for a very complex

 and difficult system; and once the application is complete, wait again.

This system is complicated 

and difficult to understand at all because it is complicated.
The electric company has been revealed as a result of sending

electricity bills to other apartment 9 meter

, but this is also because it has been issue

 

This system is complicated and difficult to 

understand at all because it is complicated.
Electric companies have been sending electricity bills 

to other apartments no 9 meters

Although revealed, this too was the case with both the management

company and electric company  in two years

Even though the meter changed,
It is said that the electric bill was issued 

by the apartment meter, which is related to disarray.

Of course,  dozens of times  call 

and  e-mail management company and electric company 
than  for two weeks turning into an electric meter

 in my living apartment change meter.

It is said that this process will change in 10 days.
So what about the electric bill problem 

that has been paid for more than six months?

This is now the administration of Ireland; it is just  a slow one,
Not accurate management. 

These absurd managements are without corona.
I think it's all  going wrong.

 

 

アイルランドのすべてのシステムは、

忍耐の限界を超えて道人にならなければならない

ほど遅いうえ、すべて一度に終わらない。

銀行。移民局、テックス・ディパート、アイルランドの電気会社。
これまで一度も完璧か、迅速ではないですからストレスを受ける国だ。

今回のPPSN申請をする週給の半分だけ与えてPPSNが

出なければ、残りのを与える政策とするこれらのポリシーは、

コロナにより、インターネットでのみ申請を受けているが、2ヶ月以上かかる、
そこに番号が家に到着すると、再びインターネットを開き、

申請したところ、一時的な番号を再送信する。

1週間後、臨時番号が家に到着するとインターネットを申請します。

非常に複雑で難しいシステムでは簡単ではありません。

申請が完了したら、もう一度待つこと。

このようなシステムは、愚かが作ったのか複雑だけしてまったく理解が難しい。
電気会社はこれまで他のアパート9号メーターで電気料金を送って結果として

明らかになったが、これも管理会社と電気会社の両方2年の間に

メーターが変わったにも関わらず、

放漫に関係のないアパートメーターで電気料金を発行したという点である。

もちろん、この部分も数十回の電話、メール管理会社まで動員して、

私の住むアパートの電気メーターに変える2週間、

このような過程が過ぎてやっと10日後に変わるだろうという。

それで、6カ月以上支給した電気代問題はどうなるのか。

これは現在、アイルランドの行政です。それは遅いものではなく、
正確な管理ではありません。これらの不条理な管理はコロナですかな
それがすべて間違っていると混乱させるだと思う。