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All over of World

아일랜드 쇼핑 풍경

일본 도쿄, 프랑스 파리, 이탈리아 로마, 

미국 뉴욕을 제외한 선진국으로 일컫는  

스웨덴, 노르웨이, 덴마크, 스위스 패션은 

매우 심플하고 요란하지 않은 실용적인 모습이었다.


더구나 아일랜드 더블린은 더 단순하다고 표현하고 싶다. 

이들의 쇼핑의 모습도 M &S.  DUNNE 에서 

전부 판매하는 쇼핑을 즐기고 있으며 

의외로 Canada  Goose가 인기가 있었다. 


브랜드가 들어와도 보스 정도가 팔릴 정도이며 

고가의 유명 브랜드는 소수 정도에게 팔리는 정도다. 


대부분 등산복 같은 실용적인 점버나 바지 차림이며 

악세서리도 요란하게 하지 않으며 

유명 가방도 들고 다니는 사람 없다.

사치와 보이는 문화가 아닌 사회 분위기가 역력하다. 

저가의 상품을 파는 Penny 쇼핑가는 사람이 넘친다. 


아일랜드에서 패션어블한 삶은 불가능하다, 

모자를 쓰고 점버를 입는 문화가 정착화된 나라다. 

필자도 핸드백을 들고 다니지 않는다.


사무실 출근할 때 점버에 바지이며 모자는 늘 쓰고 다닌다.  

대개 저가의 ZARA 정도를 사는 것이 이곳의 중상류의 문화다.





Sweden, Norway, Denmark and Swiss fashion, which 

are referred to as advanced countries except Tokyo, France, Paris, Italy, 

Rome, and New York, were very simple and unremarkable practical.


Moreover, I would like to express Dublin in Ireland as simpler.

Their shopping is also enjoying shopping that M &S and DUNNE

sell all of them. Unexpectedly, Canadia Goose was popular.


Even if a brand comes in, the boss is sold, 

and expensive famous brands are sold to a few.

Most of them are practical jumpers and pants, 

such as mountain climbing clothes, 

and they do not make accessories loud, 

and no one carries a famous bag.


The social atmosphere is not luxury and visible culture. 

There are a lot of Penny shoppers selling low-priced products.


Fashionable life in Ireland is impossible,

It is a country where the culture of wearing hats 

and jumpers is settled. I do not carry handbags.

When I go to work, I always wear jumper, pants and hats.
It is the middle-class culture here that usually buys low-cost ZARA.



東京、フランス、パリ、イタリア、ローマ、
ニューヨークを除く先進国と呼ばれる
スウェーデン、ノルウェー、デンマーク、スイスのファッションは、
非常にシンプルで目立たない実用的でした。

さらに、アイルランドでダブリンをより簡単に表現したいと思います。
彼らのショッピングは、M&SとDONNEがすべて販売する
ショッピングを楽しんでいます
予想外に、カナディアグースは人気がありました。

ブランドが入ってもボスが売られ、
高価な有名ブランドが数個に売られている。
そのほとんどは登山服など実用的なジャンパーやズボンで、
アクセサリーを大きく作らず、誰も有名なバッグを持っていません。

社会的な雰囲気は贅沢で目に見える文化ではありません。
,低価格の製品を販売するペニーの買い物客がたくさんいます。

アイルランドでのファッション生活は不可能ですが、
帽子とジャンパーを着た文化が定着した国だ。
 ハンドバッグを持っていない。

仕事に行くと、いつもジャンパー、ズボン、帽子をかぶっている。

低コストのZARAを購入するのはここの中産階級の文化です。





보이는 문화가 아니므로 가짜 상품도 있을 리 없고 

누구에게 과시하려는 모습도 없다.

내실을 기하는 사회 분위기는 

유럽의 대다수 나라가 비슷하다. 

특수한 몬테카를로 모나코를 제외하곤 

오히려 검소하고 실용적인 사회다.


일본에서는 주로 샤넬, 에르메스, 프라다 등

유명 상표를 들고 다니고 그것이 사회 분위기였지만 

아일랜드에서는 전혀 해당사항 없다.




There is no show window life in which culture is visible,

so there is no fake product, and no one is trying to show off. 

The atmosphere of society in which the world is inherent is similar 

to most countries in Europe.,It is a rather pragmatic 

and society except for special Monte Carlo Monaco.

In Japan, mainly Chanel, Hermes, Prada, etc.

It was a social atmosphere with a famous trademark,

but it did not apply at all in Ireland.



文化が見える生活が無いので、偽の商品もありえないし、

誰に誇示しようとする姿もない。内実を期す社会の雰囲気は、

ヨーロッパの大半の国が似ている。,

特殊なモンテカルロ・モナコを除いて、むしろ質素で実用的な社会だ。

日本では、主にシャネル、エルメス、プラダなど
有名な商標を持った社会的な雰囲気だったが、

アイルランドではまったく関係無いです。





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