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All over of World

아일랜드의 유명 브랜드 고전적이다.

아일랜드는 구찌, 샤넬, 에르메스, 루이뷔통 소비층이 극소수다. 

대중적인 인기를 끄는 상표는 중저가이며 스포츠 상표들이다.

특히 놀라는 것은 이 유명 럭셔리 상표는 거의 고전적인 것에 멈추어 있었다.
인구도 적고 소비층도 연령대가 높다는 것을 알 수 있다.

프랑스나 뉴욕, 일본 도쿄에서 보던 신제품은 눈에 띄지 않는다.

사실 아일랜드에서 유명 상표 들고 다니는 것 자체가 어울리지 않는 나라다. 
몇십 년 전 유행하던  보스턴 가방을 보면서

역시 아일랜드는 고전적인 모양 그대로구나 생각이 든다.

그러한 반면 독서 계층은 상당히 넓다.
무라카미 하루키 역시 이곳에서도 베스트셀러다.

실용을 중시하고 책을 많이 읽는 나라.

시와 문학이 발달한 이유가 기후와 관련이 있지 않나 생각이 든다. 

 

 

 

Ireland has few consumer layers of Gucci, Chanel, Hermes 

and Louis Vuitton, with popular trademarks

 being sport trademarks at  low-cost prices.
Particularly surprising, this famous luxury brand 

was stopping at the almost classic one.

The new products that we saw in France, New York, 

and Tokyo are not noticeable, 

as I can see that the population is small 

and the consumption class is old age .

In fact, it is a country that does not fit 

the famous Brand  in Ireland itself.

When I saw the Boston bag that had been popular decades ago,

I felt that Ireland was in classical form, 

while the reading layer was quite wide.
Haruki Murakami is also a bestseller here,

 a country that emphasizes practical use and reads books a lot, 

and I wonder if the reason why poetry 

and literature developed has something to do with climate.

 

 

アイルランドは、グッチ、シャネル、エルメス、

ルイヴィトンの消費層がほとんどありません。

人気のある商標は中低価格でスポーツ商標です。

特に驚くことは、この有名な高級商標は、

ほぼ古典的なものに止まっていた。
人口も少なく、消費層も年齢が高いことがわかる。

フランスやニューヨーク、東京で見た新製品は目立たない。
事実、アイルランドで有名商標持ち歩くこと自体が似合わない国だ。

数十年前に流行していたボストンのバッグを見て、

やはりアイルランドは古典的な形のままだ気がする。

その一方、読書層はかなり広い。

村上春樹もここでもベストセラーだ。

実用を重視し、本をたくさん読む国。

詩と文学が発達した理由が気候と関係があるのではないかと気がする。